Tak jumpe ape yang anda cari? Cari Di Sini!!!

Wednesday, March 28, 2012

FNF & Tepung Tawar Amin @ Shah Alam








































































































Salam sejahtera...hehehe..edisi FNF menyambut birthday salah sorg crew AMC @ Mista Amin yang ke-..hehehehe...xpe2..aku tolong cover up...hehehe...dipendekkan citer, maka kitorang sepakat nak berfnf kat Shah Alam plak...saje tukar angin nak cari spot luar dari KL...tapi tak semua la bawak kereta especially mamat2 Passo...x brann toqqq....huhuhu..so termasuk la aku yg menumpang seadanya...hehehe..sampaikan abg turbo kita bawak MIVEC malam tuh..goyang nyer pasal....sape dia???mesti korang tau...heee...tungggg...kikkkk......hahaha


So lepas kumpul kt Shell 13 berdepan Politeknik Shah Alam kitorang bergerak makan2 kat Sek.23...sambil tu sempat la org tersayang Mista Amin (hopefully btol la..hahaha) membuat surprise dengan sbijik kek Indulgence kot namenye...aku agak je...so pas dah nyanyi & wish birthday kitorang merasa dulu kek sebelum bergerak ke Dataran Bawah Shah Alam utk meeting & lep2 lebey kurang sebelum sampai ke acara kemuncak menepung tawar...plan ini dijayakan oleh bapak setan iaitu Izmi @ IzTungKikkk....dibantu oleh Syapiq @ Sunnnnchittt....aku tukang ayat amin bagi ilang fokus seperti yg korg lihat dlm gambar....hahaha..pepun happy besday bro...so settle je acara kitorang pun grak pulang ke umah...ngantukkk toqqq....anyway enjoy the pics...






1 comments:

  1. hi. saya airel nak tanya macam mana nak join club nie??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...